رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: با تغییر بودجه سال ۹۴، سیستم فاینانس شهرداری و سیستم حسابرسی هم دچار تحول کلی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌ علیرضا دبیر در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با بیان این مطلب اظهار داشت:‌ در دوره‌های گذشته آقایان مسجد جامعی، چمران و طلایی تلاش بسیاری کردند تا انتخابات شورایاری‌ها برگزاری شود و ما باید از برند شورا دفاع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه به صلاح نیست شورایاری‌های فعلی بدون انتخابات به کار خود ادامه دهند، خاطرنشان کرد: شورایاری‌ها برند شورا هستند و من از بودجه آن در شورا دفاع می‌کنم.

در این جلسه دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به تبصره 37 بودجه اظهار داشت: در تبصره‌های بودجه ما شهرداری تهران را مکلف کردیم بودجه سال 94 را صرفا منطبق با بودجه ریزی عملیاتی تدوین کند و تا پایان تیر چارچوب‌های بودجه را به شورای شهر ارائه دهد. از آنجایی که در مهلت مقرر شهرداری چارچوب‌ها را به شورا ارائه نکرد ما طرح چارچوب بودجه را تدوین کردیم.

وی با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا نمی‌توان در طول یک سال بودجه را 100 درصد به صورت عملیاتی نوشت، تاکید کرد: این کار باید گام به گام انجام شود. من هم از آقای حافظی که دغدغه‌های کمیسیون ما را دارند دعوت می‌کنم هر چهارشنبه ساعت 6 و نیم صبح در جلسه ثابت هفتگی کمیسیون که برای اجرای بودجه عملیاتی شهرداری برگزار می‌شود شرکت کند.

دبیر با اشاره به تغییراتی که در بودجه سال 94 دیده خواهد شد؛ بیان داشت: با تغییر بودجه سال 94، سیستم فاینانس شهرداری و سیستم حسابرسی هم دچار تحول کلی می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار