جان بولتون مدعی شد ایران از درگیری‌های متعدد آمریکا در کشورهای مختلف جهان از قبیل عراق، سوریه و اوکراین استفاده کرده و به آرامی در حال ارتقاء زیرساخت‌های هسته‌ای خود است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از تریب لایو، جان بولتون، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل مدعی شد ایران از درگیری‌های متعدد آمریکا در کشورهای مختلف جهان از قبیل عراق، سوریه و اوکراین استفاده کرده و به آرامی در حال ارتقاء زیرساخت‌های هسته‌ای خود است.

وی طی یادداشتی که در این روزنامه منتشر کرده نوشته است، هم‌اکنون برنامه هسته‌ای ایران تا حد زیادی خارج از توجه مستقیم اوباما قرار دارد. در حالی که آمریکا درگیر بحران در کشورهایی چون عراق، سوریه، اوکراین و سومالی است، ایران به آرامی مشغول تقویت تاسیسات هسته‌ای خود و قدرت گرفتن در مذاکرات بین‌المللی در رابطه با این موضوع است.

وی در ادامه نوشته است، ایران توانسته است با موفقیت تحریم‌های اعمال شده علیه این کشور را دفع کند و همچنان به خواسته 35 ساله خود مبنی بر دست‌یابی به انرژی صلح‌آمیز اتمی ادامه دهد. علاوه بر این، ایران همچنان به صادرات نفت خود ادامه می‌دهد و روابط خود را با کشورهای قدرتمندی همچون روسیه و چین تقویت می‌کند.


انتهای پیام/
برچسب ها: آمریکا ، ایران ، بولتون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
خوبه فهمیدن دنیا دست کیه
آخرین اخبار