یک منبع بلند پایه نظامی اسرائیلی روز یکشنبه گفت: اگر جنگ جدیدی در آینده رخ دهد، حزب الله لبنان به اسرائیل حمله زمینی خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان، منبع بلند پایه نظامی صهیونیست که خواست، نامش نشود،  تاکید کرد اگر جنگ جدیدی  رخ دهد  حزب الله لبنان  به عنوان  متحد اصلی ایران و سوریه در منطقه ، دهها و یا صدها تن از نیروهای خود را به داخل اسرائیل  گسیل خواهد کرد.

 این منبع نظامی  افزود:  اگر جنگ اینده به مدت چهار ماه هم طول بکشد ، حزب الله لبنان علاوه بر حمله زمینی به خاک اسرائیل ، شهرهای مختلف ما را هدف حملات شدید و بسیار سنگین موشکی خود قرار خواهد داد .

این  منبع تصریح کرد  برنامه  و تمرکز اصلی حزب الله  در جنگ آینده شلیک  موشک های زیاد به  مناطق مختلف اسرائیل خواهد بود و در عین حال این گروه تجربیاتی  که در سه سال گذشته با مداخله  نظامی در سوریه کسب کرده است ،  تلاش خواهد کرد به خاک اسرائیل حمله زمینی کند .

 این منبع  یادآور شد  ارتش اسرائیل باید تدابیر لازم را اتخاذ کند و  با یورش زمینی پیشگیرانه به خاک لبنان جلوی حمله نظامی حزب الله به خاک اسرائیل را بگیرد .

گفتنی است با آغاز بحران داخلی در سوریه در اواسط مارس سال 2011 ، حزب الله لبنان به عنوان یکی از متحدان اصلی سوریه ،  از ارتش این کشور در مبارزه علیه تروریست‌ها حمایت می‌کند .


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار