رئیس مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: برای دانشجویان جدیدالورود کارنامه سلامت که در آن سلامت جسم و سلامت روان بررسی می‌شود، صادر خواهد شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، دکتر حمید یعقوبی در مورد برنامه‌های مرکز مشاوره سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: کارنامه سلامت روان مانند گذشته اجرا می‌شود اما در کارنامه سلامت جسم ارزیابی قند خون دانشجویان جدیدالورود همه مقاطع و همه دانشجویانی که به طریقی وارد سیستم دانشگاه‌های دولتی شده‌اند، اضافه شده است.

رئیس مرکز مشاوره سازمان امور دانشجويان از برگزاری کارگاره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی دانشجویی برای دانشجویان جدیدالورود خبر داد و گفت: علاوه بر برگزاری این کارگاه‌ها، کتاب‌ها و اسلایدهای متحدالشکلی آماده شده است که دانشگاه‌ها می‌توانند از آنها استفاده کنند.

دكتریعقوبی ادامه داد: همچنین کتابچه‌ای با عنوان «راهنمایی برای سازگاری با زندگی دانشجویی» ویژه دانشجویان جدیدالورود و نشریه‌ای برای دانشجویان جدیدالورود خوابگاهی منتشر خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه شرکت درکارگاه‌های آموزشی امری اختیاری است، گفت: ما تلاش می‌کنیم همه دانشجویان ترغیب شده و دراین کارگاه‌ها شرکت کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار