کارشناس داوری در خصوص عواقب حرکت ناشایست خانزاده در بازی مقابل ویتنام گفت: خطای خانزاده اخراج مستقیم داشت و کمیته انضباطی این مسابقات احتمال اینکه خانزاه را پیش از یک جلسه محروم کند، وجود دارد.

منوچهر نظری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: به هر حال خانزاده به صورت اتومات‌وار یک جلسه محروم می‌شود اما کمیته انضباطی مسابقات هم بعد از دیدن فیلم بازی محرومیت یک یا دو جلسه‌ای را هم برای خانزاده در نظر می‌گیرد.

نظری در ادامه بیان کرد: خانزاده بازیکن تیم ملی بزرگسالان است و یک بازیکن با تجربه در تیم ملی امید به شمار می‌آید و حرکتش بسیار سنجیده و دور از انتظار بود. به نظرم بازیکنان تیم ملی امید در این دیدار احساسی بازی کردند که حاصل آن شکست و اخراج خانزاده بود.

نظری درباره پنالتی گرفته شده به سود تیم ملی امید گفت: پنالتی به درستی گرفته شد اما داور مسابقه باید دروازه‌بان ویتنام بعد از خطا بر روی بازیکن ما اخراج می‌کرد که متاسفانه این کار را نکرد. به هر حال داوری این بازی ضعیف بود.

کارشناس داوری تصریح کرد: متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در این گونه مسابقات از داوران جوان و کم تجربه استفاده می‌کند در حالیکه در اروپا از داوران بین‌المللی خوب برای این گونه مسابقات استفاده می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال مسئولان فوتبال باید به بازیکنان بگویند که مراقب حرکاتشان باشند چرا که محرومیت سنگینی در انتظارشان خواهد بود.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
چرا چنین رفتار قلدری اصلاً تحمل می شود و کسانی که چنین آبروریزی می کنند می کنند برای همیشه کنار گذاشته نمی شوند؟
آخرین اخبار