کاراته کای وزن 67- کیلوگرم تیم ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: در تمامی تورنمنت های و رقابت‌های بین المللی اخیر با رقبای آسیایی مبارزه کرده ایم و ترسی از حریفان نداریم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ حسین سمندر ضمن بیان مطلب فوق گفت: برای لیگ جهانی ژاپن وزن کم کردم وخدا را شکر نتیجه خوبی هم گرفتم اما در کاراته وان ترکیه پس از مشورت با مریبان مبارزه نکردم.

وی افزود: آسیب دیدگی کوچکی از ناحیه کمر داشتم که با فیزیوتراپی برطرف شد و حالا برای مبارزه در تاتامی اینچئون آماده ام. چند سال بود که آرزوی شرکت در بازی‌های آسیایی را داشتم. امیدوارم دست پر از این میدان بازگردم و با این مدال خودم را ثابت کنم.

سمندر گفت: مبارزات حریفانم را به همراه مربیان در اردو آنالیز کرده ام و نقاط قوت و ضعف آنها را می دانم و شگردها را تمرین می کنم.

وی نمایندگان قزاقستان، کره ای و عربستان را مهمترین حریفانش در تاتامی اینچئون دانست و گفت: با زحماتی که در این چد ماه اردو کشیده ایم باید هوشیار باشیم و هیچ حریفی را دست کم نگیریم.

سمندر درخصوص سعید احمدی که مهمترین رقیب او در وزن67- کیلوگرم بشمار می رود، گفت: از نتایجی که سعید در مسابقات مختلف بدست می آورد بسیار خوشحال می شوم چرا که برای این وزن افتخار آفرینی و آبروداری می کند. او بهترین دوست من است که امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاراته ، سمندر ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.