تصویربرداری فیلم تلویزیونی "روشنای حقیقی" به کارگردانی مچید سروینی که از حضور بازیگرانی همچون مهرداد ضیایی و حسین شمس بهره می‌برد روز گذشته به پایان رسید.

مجید سروینی کارگردان این فیلم تلویزیونی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: لوکیشن پایانی فیلم تلویزیونی «روشنای حقیقی» در درمانگاه تصو.یربرداری شد و در این سکانس مهردادضیایی و حسین شمس جلوی دوربین رفتند و ایفای نقش کردند.

تصویربرداری فیلم تلویزیونی "روشنای حقیقی" به کارگردانی مچید سروینی که از تیرماه در ساری آغاز شده بود و از حضور بازیگرانی همچون مهرداد ضیایی و حسین شمس بهره می‌برد روز گذشته به پایان رسید.
 
این فیلم اجتماعی و مذهبی که کلیه مراحل تصویربرداری آن در شمال کشور انجام شده بود روز گذشته در لوکیشن درمانگاه به کار خود پایان داد.
 
وی افزود: این سکانس که از صحنه‌های اولیه فیلم محسوب می‌شود صحنه آوردن کمال به درمانگاه توسط علی‌مراد گرفته شد که در آنجا برای اولین بار متوجه بیماری کمال می‌شوند.
 
"روشنای حقیقی" داستان کمال و رحيم، دو برادری است که سال‌هاست با هم اختلاف دارند، اما فرزندان آنها برای برگزاری يک مسابقه قرآنی، دوستی صميمی با هم برقرار مي کنند که همين دوستی باعث ماجراهای بین این دوبرادر می‌شود.
 
مهرداد ضیایی(کمال)، شیوا ابراهیمی (همسر رحیم)، حسین شمس (رحیم)، حسن رستمانی(نعمت معلم قرآن) و جمعی از بازیگران محلیدر این فیلم ایفای نقش می‌کنند.
 
اما عوامل پشت دوربین این فیلم که درگروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک ساخته می شوند از این قرار است:نویسنده وکارگردان:مجید سروینی، مشاور کارگردان:محمدمهدی عسگر پور،مشاور فیلمنامه و ناظر کیفی:خدیجه احمد محرابی، کارشناس مذهبی: حجت الاسلام مجتبی طالبی، مدیر تصویر برداری: مهدی امیری، صدابردار: روح اله جعفربیگلو، طراح  صحنه و لباس: قاسم مربی، دستیار اول و برنامه ریز: مهران شهرآشوب، عکاس :پریسا ایمان پور، مجری طرح و مدیر تولید:داریوش سهرابی، مدیر تدارکات:منصور ناظمی و جانشین تولید: هانی بهاءلو.
 
«روشنای حقیقی» محصول گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه اول سیما است.


انتهای پیام/
برچسب ها: اجتماعی ، کارگردان ، ایفای ، نقش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.