مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر تشکل‌های قرآنی بسیاری در آذربایجان غربی فعالیت دارند که می‌توانند تاثیر مناسب و مطلوبی در ترویج عفاف و حجاب داشته باشند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه محسن شکرنیا در جلسه شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر که در سالن جلسات حوزه استانداری برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان غربی جزء استانهایی بوده که در زمینه عفاف و حجاب اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تشکل‌های قرآنی بسیاری در آذربایجان غربی فعالیت دارند که می‌توانند تاثیر مناسب و مطلوبی بر حوزه عفاف و حجاب داشته باشند، تصریح کرد: قرآن پاکیزگی، سلامت روحی و صلابت را به مردم مسلمان عرضه کرده و ما موظفیم جوانان را بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی پرورش دهیم.

شکرنیا با بیان اینکه فعالان حوزه علوم قرآنی به عنوان الگویی برای سایر اقشار جامعه بوده و نقش مهمی در ترویج عفاف و حجاب و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر دارند، گفت: مدیران و مسئولان موسسات قرآنی، مراکز عفاف و حجاب باید در راستای تعالی فرهنگ قرآنی و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گام برداشته و برنامه‌های خود را در راستای فرهنگ‌سازی قرآنی و اسلامی بنا کنند.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی گفت: تقویت مراکز و موسسات قرآنی موجب فراخوانی جوانان در زمینه تعلیم و تربیت شده و تاثیر مطلوبی بر رعایت و حفظ حجاب خواهد داشتز/

منبع:فارس
.

برچسب ها: لزوم ، صدا ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.