سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: بدشانسي و ثانيه اي غفلت امتياز بازي را از ما گرفت وگرنه در تمام مدت بازي از لحاظ فني با كيفيت تر از مس بوديم.

سید مهدی ابطحی سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:این بازی طبق پیش بینی ها و دانسته های ما پیگیری شد زيرا مس علي رغم نام جديدش هيچ تغييري نسبت به سالهاي پيش نداشته و با حضور كادر فني گذشته عملكرد هاي تاكتيكي اين تيم دستخوش تغيير نشده همين امر رويارويي با مس را برايمان راحت كرد و توانستيم فشار زيادي به حريف وارد كنيم و نبض بازي را به دست بگيريم.

 همانطور که می دانستیم حریف با تاکتیک ۲-۲ مقابل ما قرار گرفته بود و با داشتن بازیکن های دریبل زن موقعیت ایجاد می کردند كه توانستیم با بازی خوب مدافعان و دروازبانمان حملاتشان را خنثی کنیم و بارها در ضدحملات موقعیت های گلزنی هم ایجاد کنيم ما گويا در اين رقابت شانس با ما يار نبود تا موقعيت هاي خطرناك خود را يكي پس از ديگري از دست بدهيم . در گلزني ناكام باشيم.
 
وي افزود: متاسفانه بازیکنان موقعیت های بسیاری از دست دادنددر صورتيكه بازی با تساوي بدون گل دنبال مي شد، از موقعیت هایمان استفاده می کردیم هرگز نتیجه به اين صورت رقم نمی خورد. اتفاقات نتیجه بازی را به سود مس رقم زد تا دستمان به امتياز نرسد زيرا در حالی که ۲۰ ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود یک اشتباه فردی موجب از دست رفتن توپ شد و همان توپ وارد دروازه ما شد. اگر این توپ با چند پاس حفظ می شدحالا یک امتیاز گرفته بودیم اما اتفاقات نتیجه را از ما گرفت.

ابطحي در ادامه بيان داشت:همانطور كه گفته بودم بازيكنان جوان و با هوشي دارم كه در مدت كوتاهي تفكرات فني را در بازي اجرا مي كنند از اين بابت خوشحالم اما به زمان بيشتري نياز داريم تا تيم به خود باوري برسد و امتيازات را از آن خود كنئد از سوي ديگر حتي با وجود شكست در رقابت خوشحالم كه تيم مس به دليل مسائل فني پيروز نشد و در تمام مدت بازي شاگردانم سر تر از حريف ظاهر شدند.


انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، مس ، ابطحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار