نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس از اخذ مجوز ایجاد کارخانه پلی پرو پیلن در ایلام خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ عمران علی‌محمدی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های انجام شده مسئولان استانی از جمله نماینده ایلام و مشاور اقتصادی استاندار ایلام طرح ایجاد کارخانه پلی پرو پیلن در ایلام اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت پتروکیمیوکرون در استان ایلام و در جوار مجتمع پتروشیمی ایلام و در شهرک صنعتی پتروشیمی ایلام اجرایی می‌شود، افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده مجوز کارخانه پلی پرو پیلن از طرح‌های وابسته به پتروشیمی ایلام است که اخذ شده و به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

علی‌محمدی تصریح کرد: به زودی با تلاش‌های صورت گرفته وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده و این مهم به صورت ویژه از سوی اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم پیگیری خواهد شد.
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: با تحقق این طرح حدود یک‌هزار نفر از جوانان جویای کار در استان ایلام شاغل می‌شوند.

وی تصریح کرد: اشتغال جوانان ایلامی یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم و مسئولان استانی است که برای تحقق آن تلاش ویژه‌ای صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/ز
منبع:فارس
 
برچسب ها: احداث ، کارخانه ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.