سردار فضلی:

ائتلاف ضد داعش قابل اعتماد نیست/ از بازسازی 32 عملیات دفاع مقدس تا انجام رزمایش عشایر

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: ائتلاف ضد داعش قابل اعتماد نیست چه طور کسی که خودش خالق داعش است از بین برنده آن خواهد بود.

ببه گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه‌ها و فعالیت‌های هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس که در ساختمان شهید آوینی برگزار شد، گفت: دفاع مقدس پیوند همه امت امام را در پی داشته و عزت و حریت مردم شریف را بیمه کرده است و بیداری جهان اسلام را تغذیه می‌کند.
 
وی افزود: امسال در هفته دفاع مقدس برنامه‌های بسیار تاثیرگذاری وجود دارد که درحوزه ماموریتی سپاه و بسیج که در هفته دفاع مقدس در طول یک سال صورت می‌گیرد بخشی از کارهای هنری و چاپ کتاب و ثبت و ضبط آثار در این مدت انجام می‌شود.
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: امسال پنجمین سال بازسازی 32 عملیات در سپاه‌های استانی سراسر کشور است و هر استان یک عملیات را به صورت موضوعی و محوری انجام می‌دهد نمایش رزمی عملیات بازسازی شده بین استان‌ها انجام شده و به فضل خدا بخشی نیز به صورت نمایش رزمی و عملی به استحضار می‌رسد.
 
سردار فضلی تصریح کرد: رزمایش عشایر واقوام ایران اسلامی در استان کرمانشاه توسط سپاه حضرت نبی اکرم برگزار می‌شود 31 شهریور رژه بزرگ نیروهای مسلح با حضور عشایر انجام خواهد شد که همان عزیزانی که 26 و 27 شهریور در رزمایش عشایر و اقوام شرکت می‌کنند در رژه نیز شرکت خواهند داشت.  
 
وی با اشاره به انجام راهپیمایی خانوادگی در 513 شهرستان ایران اسلامی افزود: در روز جمعه 4 مهر با دعوت از عزیزان امت اسلامی و تمام اقلیت‌های دینی و اقوام و عشایر از صبح هنگام راهپیمایی خانوادگی برای زنده نگه داشتن یاد دفاع مقدس انجام می‌شود.  
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: در باغ موزه دفاع مقدس نمایشگاه بزرگ ملی کتاب را برای پنجمین سال برگزار خواهیم کرد که از بیش از 43 کتابی که توسط رهبری تقریض شده است در باغ موزه دفاع مقدس رونمایی خواهیم کرد.  
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره ضرورت رسیدگی به خانواده معظم شهدا و هم چنین طرح یکسان سازی قبور شهدا گفت: مزار شهدا بسیار عزیز هستند و عزیزانی که در بنیاد شهید انقلاب اسلامی زحمت می‌کشند همه ظرفیت‌های خود را به کار گرفته‌اند.
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس برای نسل سوم و چهارم اضافه کرد: همه موضوعات و برنامه‌ها برای جوانان و آشنایی بیشتر آنان با دوران دفاع مقدس است یکی از مهمترین این برنامه‌ها برنامه راهیان نور است که از 5 میلیون نفر شرکت کنندگان برای رزمگاه رزمندگان اسلام 90درصد جوان هستند و 82 درصد بار اولی هستند.
 
وی هم چنین اضافه کرد: امسال 7 استان زمینی و دریایی را توسط کاروان راهیان نور بازدید خواهیم داشت که استان خوزستان ، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی و دو استان دریایی بوشهر و هرمزگان در این برنامه قرار دارند.  
 
سردار فضلی درباره معرفی شهدای خارجی دفاع مقدس گفت: در این مجاهدت‌های مقاومت اسلامی نقش مجاهدان افغان کم نظیر بوده است هر سال چند شهید عزیز را به عنوان شهید شاخص در عرصه شهدای بین‌الملل معرفی می‌کنند که امسال هم شهید شاخص مالکوم شهباز، شهیده خانم فوزیه شیردل و شهید اهل سنت جنگی زهی از شهدایی هستند که معرفی شدند.
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین درباره سوالی مربوط به داعش و نقش نیروهای مردمی در شکست این گروه تروریستی افزود: رهبری بعد از بهبودی کامل پیرامون وضعیت داعش بیاناتی داشتند و ایشان فرمودند مردم شریف عراق، ارتش عراق و مقاومت اسلامی به فضل خدا در سایه اطاعت از مرجعیت توان برخوردو مقابله با داعش را داشتند.
 
وی تصریح کرد: ائتلاف ضد داعش قابل اعتماد نیست و چه طور کسی که خودش خالق داعش است از بین برنده آن خواهد گردد.  
 
سردار فضلی اذعان کرد: بسیج یعنی مردم و مردم یعنی بسیج و همه بسیجی هستند و هر که قلبش برای اسلام بتپد بسیجی است و اگر اکنون قدرت اول منطقه در زمین و دریا آسمان هستیم به خاطر رصد مداوم حرکات دشمنان است.  
 
وی در پایان درباره انهدام پهپاد صهیونیست‌ها گفت: همه این‌ها به خاطر همت و تلاش و توکل نیروهای انقلابی است و جوانان غیرتمندی که صاحب دانش و تجربه هستند و باید به آن‌ها بها بدهیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار