"پارس هاب"، یکی از اندروید مارکت‌های ایرانی در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران حضور دارد و میزبان علاقه مندان به فروشگاه اپلیکیشن های ایرانی است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، پارس هاب که خود محصولی از شرکت ایده پرداز ژوبین است، در این جشنواره حضور پیدا کرده و با برپایی غرفه ای در طبقه دوم سینما گالری پردیس ملت، میزبان علاقه مندان به فروشگاه  اپلیکیشن‌های ایرانیست.
 
مسئول این غرفه درباه‌ی چیستی" پارس هاب "گفت: این محصول یک اندروید مارکت است که روی موبایل ها و تبلت های با سیستم عامل اندروید وصل می شود.علاقه مندان می‌توانند اپلیکیشن های بازی، برنامه، موسیقی، کتاب، مجله و روزنامه را بر روی سیستم عامل خود نصب کند. دریافت این نسخه شبیه به"  i-tunes" و "google play" نیز رایگان است.
 
وی در ادامه دلیل حضور این شرکت در دومین جشواره فیلم و عکس همراه تهران را به دلیل مخاطبان خاص آن دانست و خاطر نشان کرد: مخاطبان این جشنواره کسانی هستند که با موبایل و برنامه های آن سرو کار دارند و این برای شرکتی مثل ما که خدمات مورد نیاز آنان را تامین می‌کنیم خوب است. طی چند شب گذشته برخوردهای خوبی نیز از سمت مخاطبین دریافت کرده‌ایم.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.