فتوحی گفت: دانشگاه صنعتی شریف در راستای رسالت خود که تربیت بهترین جوانان کشور است قدم برداشته و رئوس برنامه‌های این جانب بدین شرح خواهد بود.

محمود فتوحی فیروز آباد سرپرست جدید دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: کیفیت بالای آموزش دانش آموختگان این دانشگاه از مهمترین شاخص‌های برتر بودن این دانشگاه است و برای ارتقاء این دانش باید تلاش شود.

وی ادامه داد: فعالیت‌ها در امر آموزش در زمینه ترویج فعالیت‌های میان رشته‌ای مهندسی، مبانی و اصول کارآفرینی، به روز کردن برنامه‌های آموزش دانشگاه در جهت نیاز صنعت کشور برای استفاده بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: طبق برنامه های پیش بینی شده کیفیت پژوهش در دانشگاه باید ارتقاء یابد و کمیت نباید جایگزین کیفیت شود و به جای تعداد مقالات بالا باید تکیه بر کیفیت مقالات و انتشار آنها در راستای حل مشکلات صنعت کشور شود.

سرپرست جدید دانشگاه شریف گفت: هیچ پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترایی نباید بدون حمایت صنعت اجرا شود و اعتبار و نیروی علمی و انسانی کشور باید برای رشد صنعت کشور هزینه شود.

وی در پایان گفت: ارتقاء امور فرهنگی، تعامل سازنده و احترام به خرد جمعی، حفظ حرمت انسانی و احترام به نظرات مخالف و نگاه فراجناحی از برنامه‌های این جانب در دوره سرپرستی جدید دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.