مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، از برگزاری شورای فرهنگی و تخصصی ارزیابی تاٌثیر طرح‌های فرهنگی در آسیب‌های اجتماعی در این منطقه خبر داد.

 رحیم‌محمدنژاد مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری شورای فرهنگی ارزیابی تاٌثیر فرهنگ در آسیب‌های اجتماعی در محلات 16 گانه منطقه 18 در دستور کار اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار داد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، گسترش فرهنگ، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

محمد‌نژاد اظهار داشت: در این طرح شورای فرهنگی و تخصصی و نشست‌های تخصصی مدیران نواحی 7 گانه منطقه 18 مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی و اداره آسیب‌های اجتماعی و حوزه‌های مقاومت بسیج این منطقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تشکیل شورای فرهنگی و تخصصی تاًثیر فرهنگ در آسیب‌های اجتماعی، برگزاری نشست‌های تخصصی مدیران و معاونان نواحی 7 گانه منطقه 18 و مدیران حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه 18، بحث و تبادل نظر و بررسی تاًثیر‌‌های فرهنگی طرح‌های آسیب‌های اجتماعی منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمد‌نژاد خاطر نشان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی عفاف و حجاب، برگزاری کارگاه‌های آموزشی عفاف و حجاب، برگزاری اتاق‌های فکرعفاف و حجاب از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/ ‌   
 
 

برچسب ها: جنوب ، آسیب ، گسترش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار