به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ابراهیمی گفت : موظفیم در راستای افزایش سود سهامداران و کیفیت خدمات به مشترکان ،با عوامل موثر بیرون از سازمان تعامل لازم را داشته باشیم.
وی افزود : رفتار و تعامل با وزارت ارتباطات، شرکت های فعال در عرصه ارتباطات وفناوری اطلاعات اعم از اپراتورها ی ثابت ، سیار و دیتا و PAP ها ، باید شفاف ، روشن و محترمانه باشد . مخابرات باتوجه به همه این موارد ، فعالیت های خود را هماهنگ می کند .البته هماهنگی دقیقا در چارچوب مقررات و شرح وظایف هر بخش خواهد بود.
ابراهیمی خاطرنشان کرد : مخابرات به عنوان بزرگترین اپراتور در کشور به PAP ها و سایر اپراتورها به عنوان رقیب نگاه نمی کند . ما بر اساس یک برنامه مدون و با تعامل با آنها ، امکانات خاص خود را در اختیارشان می گذاریم .
انتهای پیام /