"پرودرومو" که بعد از آدریان نیوی بالاترین مقام در اکیپ فنی تیم ردبول به شمار می‌رفت، طی قراردادی همکاری‌های خود را با تیم مک لارن آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران او که در پایان فصل گذشته با مک لارن تفاهم نامه امضاء کرده بود، پیش بینی نمی شد تا انتهای فصل جاری به این تیم بریتانیایی بپیوندد. اما ردبول و مک لارن در این زمینه با هم به توافق رسیدند و "پرودرومو" فعالیت های خود را در کادر فنی مک لارن آغاز کرد.

مک لارن در سال جاری تصمیم گرفته تا کادر فنی خود را باری دیگر از نو بسازد و مدیران مک لارن بر این باورند که "پرودرومو" در زمانی درست به این تیم پیوسته است.

اریک بولیر در اینباره گفت: در زمان درستی به تیم آمد. در این فصل زمان زیادی را بر روی آپ دیت- های اتومبیل صرف کردیم، آمدن او به تیم یعنی تمام شدن تمامی فعالیت ها در سال ۲۰۱۴٫ .

وی افزود: پیتر قبلاً ثابت کرده که یکی از باهوش ترین و با تجربه ترین نام ها در دنیای فرمول یک است. تمامی افراد حاضر در مک لارن دوست دارند ببینند او برای تیم چه برنامه هایی دارد و چه کارهایی می تواند انجام بدهد.

 مدیر ارشد بخش فرمول یک مک لارن در این زمینه گفت: سعی می کنیم برای بازگشت مک لارن به روزهای قهرمانی، هر کاری را به درستی انجام بدهیم.

درباره آینده رویاپردازی نمی کنیم، اما پیوستن پیتر به تیم حمله درست و به موقعی بود. این نشان می دهد که ما در هر زمان در صدد تقویت بنیه فنی خود هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار