فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: راه اصلی ما قرآن، نماز، توسل به اهل بیت برای تقرب به خدا و تکامل و تعادل در همه امور است، این راه تجربه شده است و الگوی ما در این راه بزرگانی همچون رسول الله و امامان معصوم هستند.

به گزارش حوزه دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با حضور در مرکز آموزش وظیفه و میدان تیر سمنان از این مرکز بازدید کرد و در جمع کارکنان وظیفه این یگان به ایراد سخنرانی پرداخت.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در این مراسم اظهار داشت: راه اصلی ما قرآن، نماز، توسل به اهل بیت برای تقرب به خدا و تکامل و تعادل در همه امور است. این راه تجربه شده است و الگوی ما در این راه بزرگانی همچون رسول ا... و امامان معصوم هستند.
 
وی در ادامه به تأکید بر آینده‌نگری سربازان در دوران جوانی افزود: از هم‌اکنون مسئولیت آینده خودتان را در ذهنتان ترسیم کنید و برای آن خودتان را بسازید و آماده کنید، تا در آن زمان به صورت یک مدیر موفق انجام وظیفه کنید، از اکنون آینده را ببینید.
 
سرتیپ اسماعیلی در ادامه گفت: همدردی و همدلی و همکاری در امور خیر و انسان دوستی یکی از رازهای موفقیت است و سرباز یعنی همدرد و همدل و همکار با امت شریف و آزاده و مسلمان ایران اسلامی و همه مستضعفین جهان و این بالاترین مقاماتی است که خدا به انسان عنایت می‌کند.
 
وی در پایان تصریح کرد: موفقیت به تنهایی به وجود نمی‌آید، موفقیت محصول کار دسته‌جمعی و اتحاد و انسجام و همدلی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار