نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: بحث انتقال آب کارون یک بحث فرامنطقه‌ای است و در صورت انتقال آب از سرچشمه‌ها برای مصارف کشاورزی، ضربه‌ای جبران ناپذیر به اقتصاد مردم خوزستان وارد می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛سید محمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: بحث انتقال آب کارون یک بحث ملی است و اکنون مدیران رده بالای کشور مخالف انتقال آب آشامیدنی برای مصارف کشاورزی هستند.
 
وی اضافه کرد: انتقال آب آشامیدنی برای مصارف کشاورزی قطعا با شکست رو به رو می‌شود و ضرر آن برای کل مردم ایران است.
 
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به خوزستان در سال گذشته ابراز کرد: رئیس جمهور در این باره تاکید کرده که انتقال آب فقط برای مصارف آشامیدنی انجام می‌شود.
 
وی درباره آخرین وضعیت انتقال آب کارون بیان کرد: در حال بحث‌های کار‌شناسی درباره انتقال آب در شورای عالی آب هستیم و امیدواریم هر نتیجه‌ای که حاصل شود به سود این مردم باشد.
 
سادات ابراهیمی عنوان کرد: بحث انتقال آب برای مصارف کشاورزی سبب تأخیر در اجرای طرح 550 هزار هکتاری می‌شود و ضربه‌ای جبران ناپذیر به اقتصاد خوزستان وارد می‌کند.

منبع:تسنیم
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۱:۳۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
قوم عاد بر اثر گناه و نافرمانی خداوند و ایمان نیاوردن به حضرت هود(ع) و آزار و اذیت او، هفت سال دچار قحطی و خشکسالی شدند و برای آنها هیچ بارانی نبارید اما قوم عاد از این تنبیه الهی، متنبه نشدند و بر ظلم و کفر و شرک و نافرمانی از خدا افزودند؛ آنها ضمن این کارهای زشت، به تمسخر حضرت هود(ع) نیز می‌پرداختند

عوض اینکه آب مردم خوزستان چهارمحال بختیاری رو ببرین برین مشکلتون با بارش حل کنید نه با حق الناس مردم استان های دیگه