رئیس اداره ایمنی، بهداشت، محیط زیست منطقه یک گفت: سنجش و اندازه گیری عوامل زیان آور محیط کار و آلاینده های زیست محیطی در منطقه یک آغاز شد.

 نرگس هادیزاده مقدم  رئیس اداره ایمنی، بهداشت، محیط زیست منطقه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: سنجش و اندازه گیری عوامل زیان آور محیط کار در شهریور ماه سال جاری در راستای دستیابی به مقادیر واقعی عوامل زیان آور موجود در محیط کار و مقایسه آنها با مقادیر استاندارد و در صورت نیاز انجام اقدامات کنترلی در منطقه یک آغاز شد.
 
وی بیان کرد: این اقدام براساس الزامات قانونی در منطقه در حال انجام است.
 
رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه یک گفت: تمامی ساختمانهای اداری منطقه براساس پارامترهای موجود سنجش و اندازه گیری می شوند که در حال حاضر ساختمان مرکزی و ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه مورد ارزیابی قرار گرفته و سایر ساختمانها نیز طی روزهای آتی مورد سنجش  و اندازه گیری قرار می گیرد.
 
وی خاطر نشان کرد: پارامترهایی از قبیل میزان روشنایی صدا، میزان ارتعاش، میدانهای مغناطیسی، استرس گرمایی، کارایی چاپ ارت، میزان ذرات معلق، گازها، بخارات شیمیایی، اختلالات اسکلتی، اگونومی و استرس شغلی در این پروژه مورد سنجش قرار می گیرند.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: سنجش ، عوامل ، آلاینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار