سخنگوی جنبش انصار الله یمن هشدار داد که عناصر تکفیری داعشی با آمدن به این شهر بدنبال ایجاد آشوب و منحرف کردن اهداف عادلانه انقلاب هستند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "محمد عبدالسلام" سخنگوی جنبش انصار الله یمن امروز جمعه در بیانیه ای که در پایگاه اطلاع رسانی این جنبش در اینترنت منتشر شد، به تشریح جزئیات حوادث اخیر صنعا پرداخت و گفت: جنبش انصارالله به مردم عزیز و بزرگوار یمن بویژه اهالی شهر صنعا به خاطر نشان دادن هوشیاری بالا و حس میهن پرستی خودشان درود می فرستد.

عبداسلام افزود: این هوشیاری و میهن پرسی باعث شده است تا مردم اگاهی کاملی از حقیقت تحولات و حوادث جاری داشته باشند.

وی ادامه داد: ما در راستای اطمینان بخشی بیشتری که مرحله کنونی می طلبد، بار دیگر تاکید می کنیم حوادث جاری در برخی مناطق در شهر صنعا به هدف حفاظت از تظاهرات کنندگان و تحصن کنندگان مسالمت جو و تمایل فراوان برای کشیده نشدن اوضاع به وضعیت ناگوار صورت می گیرد تا اینکه آن روزهای خونین در خیابان فرودگاه و جلوی مقر نخست وزیری تکرار نشود. این اقدامات همچنین برای مقابله با عناصر داعشی ِ تکفیری صورت می گیرد که صاحب نفوذان آنها را برای ایجاد هرج و مرج و شک و تردید ایجاد کردن در مردم در خصوص امکان پیروزی انقلاب آنها و منحرف کردن آن از اهداف عادلانه اش به صنعا آورده اند.
عبدالسلام از همه تشکل های سیاسی و سندیکاها و قبایل یمن و نیروهای وفادار و یاری کننده به انقلاب برای همکاری مثبت آنها تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که سایر یگان های ارتش و نیروهای امنیتی به این نکته توجه کنند که آینده یمن و امنیت و ثبات آن در گرو بازگشت اعتماد بین آنها و ملت است و این امر تلاش زیادی را در داخل نهاد ارتش ایجاب می کند تا ارزش های ملی را - بدور از گرایش های حزبی و گروهی و مسئولانی که به خاطر محاسبات شخصی خود و به زیان ملت و کشور یمن بدنبال گسستن این نهاد از درون هستند- در دستور کار خود قرار دهد.

وی بر ضرورت این نکته تاکید کرد که همه نیروهای سیاسی کشور بدون استثنا برای مقابله با همه چالش ها با هم تفاهم کنند تا اینکه ملت بزرگ یمن بتواند از این مرحله حساس تاریخ معاصر خود عبور کند.

چندی است مردم یمن جنبش اعتراضی خود را بر ضددولت این کشور  آغاز کردند که رهبری این حرکت گسترده مردمی را جنبش انصارالله به‌عهده دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار