هواپیماهای آمریکایی به مناطقی در جنوب موصل حمله کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین؛  خبرنگار این شبکه تلویزیونی با اشاره به تدابیر امنیتی اتخاذ شده در بغداد اعلام کرد هواپیماهای آمریکایی به مناطقی در جنوب موصل حمله کردند.

عبدالله بدران از بغداد گزارش داد: بر اثر انفجار خودرویی بمب گذاری شده در منطقه الکراده در مرکز بغداد چهار نفر کشته و بیش از بیست نفر دیگر زخمی شدند. این انفجار در واقع یک روز پس از انفجارهای خونینی روی داد که در نتیجه آن شماری از عراقی ها کشته شدند.

خبرنگار این شبکه افزود: به نظر می رسد که گروه های مسلح به علت شکست در عملیات دیروز خود در حمله به زندان العداله و آزادکردن زندانیان، به انفجار امروز روی آوردند.
خبرنگار المیادین در ادامه گفت: بغداد شاهد تدابیر امنیتی است. دو پل در بغداد در خیابانی که به منطقه سبز بغداد منتهی می شود بسته اعلام شد.

بدران اضافه کرد: هواپیماهای آمریکایی برای اولین بار مناطقی را در جنوب موصل که تجمع و مواضع گروه داعش بود هدف قرار دادند. احتمال دارد که هواپیماهای فرانسوی نیز امروز در این خصوص به هواپیماهای آمریکایی ملحق شوند. حملات هواپیماهای آمریکایی با هماهنگی مسئولان عراقی صورت گرفت.
برچسب ها: عراق ، امریکا ، بین الملل ، موصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار