کریمی گفت: با توجه به اینکه افزایش کیفیت آموزش یکی از اولویت‌های دانشگاه پیام نور به حساب می‌آید اصلاح هرم هیات علمی و محتوای آموزشی نیز در همین راستا صورت گرفته است.

محمدعلی کریمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه پیام نور توجه ویژه‌ای به ارتقاء کیفیت آموزشی دارد و در همین راستا اصلاح هرم هیات علمی و تولید کتب و محتوای آموزشی با کیفیت‌تر از اهم برنامه‌های این دانشگاه است.

وی گفت: دانشگاه پیام نور موفق شد در جهت جلوگیری از موازی کاری بیش از 726 رشته محل را در همین راستا حذف کند و در حال حاضر نیز ضمن ساماندهی رشته محل‌های خود در مقطع کارشناسی 210590 نفر پذیرش نموده است.

وی با اشاره به آمار مؤثر دانشجویان پیام نور در سطح کشور خاطر نشان کرد: از مجموع 120 هزار نفر دانشجوی پذیرفته شده در آزمون کارشناسی ارشد کل کشور 19461 نفر فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور‌اند که حاکی از پتانسیل علمی- آموزشی این دانشگاه دارد.

وی یادآور شد: منابع و محتوای آموزشی این دانشگاه پربار است و آزمون‌های آن به صورت الکترونیکی و عادلانه در مقایسه با سایر دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار