سرپرست باشگاه پدیده مشهد گفت: پدیده بازی همیشگی خودش را انجام نداد و روز بد فوتبالی این تیم بود.

هاشم حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پدیده بازی همیشگی خودش را انجام نداد و تیم ما در 20 دقیقه اول بازی خوبی را از خود نشان داد در مجموع تیم پدیده بد بازی کرد و باید به تیم سایپا تبریک بگویم در روز بد تیم ما سایپا بهترین استفاده را کرد.

سرپرست باشگاه پدیده اذعان کرد: فاصله تیم ما با پدیده 4 گل نبود درست است که تیم پدیده بد بازی کرد اما تیم ما موقعیت‌های گل هم داشت که استفاده‌ای نکرد و مرزبان سرمربی تیم نگاه ویژه‌ای روی این بازی داشت اما قشنگی بازی به همین است که سایپا بتواند در روز بد فوتبالی ما 4 گل بزند اما من معتقدم فاصله تیم ما با سایپا 4 گل نبوده است.

وی در مورد اینکه 2 بازی را تیم پشت سر هم بازنده بوده تاکید کرد: تیم ما مقابل سپاهان بازنده نبود و با هوشیاری خلعتبری به پیروزی رسید تیم ما در برابر سپاهان پر مهره بازی زیبایی از خود نشان داد و موقعیت‌هایی را داشت که اگر می شد شاید برنده تیم ما می شد اما در برابر سایپا تیم ما اصلا خوب بازی نکرد و تیم همیشگی نبود.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان که در مشهد مانده بودند طبق برنامه هر روز تمرین می کنند اما بازیکنان اصلی ما از دوشنبه صبح و بعدازظهر تمرینات را آغاز می کنند تا بتوانیم به روزهای اوج خود باز گردیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: پدیده ، سایپا ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار