فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز از انهدام باند عتیقه‌جات و کشف 1089 قلم عتیقه مربوط به دوره های هزاره اول و دوم، هخامنشیان ،ساسانیان ،اشکانی و ایلخانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ،فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز از انهدام باند عتیقه‌جات و کشف 1089 قلم عتیقه مربوط به دوره های هزاره اول و دوم، هخامنشیان ،ساسانیان ،اشکانی و ایلخانی خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در رابطه با این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه قاچاق عتیقه جات در منزلی در تهران توسط پلیس اطلاعات وامنیت عمومی تهران بزرگ ماموران با هماهنگی ناحیه یک دادسرای عمومی حکم ورود به منزل را دریافت کرده و وارد عمل شدند.
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: با انهدام این باند عتیقه جات 1089قلم عتیقه که مقدار زیادی از این عتیقه هامتعلق به شش هزار سال پیش مربوط به دوره های هزاره اول ودوم هخامنشیان ،ساسانیان ،اشکانی وایلخانی می باشد ، کشف شد.
 
سردار ساجدی نیا افزود:در این رابطه یک مرد و یک زن دستگیر و بعد از طی مراحل قضائی به زندان منتقل شدند.
 
آمادگی کامل پلیس پایتخت در آستانه بازگشایی مدارس
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین گفت:پلیس آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس دارد ودر این رابطه جلساتی با مجموعه عوامل راهنمایی و رانندگی و معاونت ترافیکی شهرداری تهران وسازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی انجام داده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه از حضور پررنگ عوامل انتظامی در 15روز آغازین سال تحصیلی خبر داد و به خانواده ها توصیه کرد از پارک وسایل  نقلیه در درب مدارس خودداری کنند تا موجب اختلال در رفت آمد نشود.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتظامی ، پلیس ، کشف ، محموله ، عتیقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
نشون بدیدماهم ببینیم
آخرین اخبار