رئیس هیئت بوکس قم گفت: نماینده بوکس قم نایب قهرمان ششمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،،محمد جعفری درباره حضور بوکسورهای قم در مسابقات جوانان و نوجوانان کشور اظهار کرد: حضور نمایندگان قم در این مسابقات تجربه خوبی برای بوکس قم بود و عضو تیم بوکس نوجوانان استان قم و یکی از چهره‌های آینده‌دار این رشته موفق به کسب مقام نایب قهرمانی پیکارهای رده سنی نوجوانان کشور شد.

وی گفت: برترین‌های ششمین دوره مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی کشور در بانه در حالی شناخته شدند که ششمین دوره این پیکار‌ها به مدت 5 روز در سالن ورزشی شهید صفری شهرستان بانه برگزار و با شناخت نفرات و تیم‌های بر‌تر این دوره از رقابت‌ها، پایان یافت.

رئیس هیئت بوکس قم افزود: در این مسابقات 258 بوکسور در قالب 34 تیم از 31 استان سراسر کشور در 13 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند و خوشبختانه از بین بوکسورهای مستعد قم مجتبی عبدالحسینی توانست در وزن منهای 70 به مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

جعفری تصریح کرد: عبدالحسینی تنها در دیدار فینال به بوکسور قزوین باخت در شرایطی که در 4 بازی با بوکسورهای آذربایجان غربی، مازندران، کیش و در ‌‌نهایت با رقیب قزوینی که سال گذشته کاپ تکنیک گرفته بود نمایش بسیار خوبی داشت و در پایان نفرات بر‌تر در اوزان مختلف توسط کمیته فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شدند.

وی خاطرنشان کرد: بوکس قم در حال سرمایه گذاری روی رده‌های سنی جوانان و نوجوانان است چنان که محمد مردی عضو تیم بوکس جوانان قم بود که با کسب عنوان قهرمانی کشور در مسابقات جهانی جوانان نیز مدال گرفت و یکی از شانس‌های اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی بود.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: قم ، بوکس ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.