رویایی دو تیم یوونتوس و آث‌میلان در این هفته در حالی رقم می خورد که هر دو تیم از شانس بسیار بالایی برای کسب موفقیت برخوردار هستند و برای رسیدن به امتیاز کامل بازی به میدان خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رویارویی دو تیم بزرگ و مدعی میلان و یوونتوس در هفته سوم از رقابتهای اسکودتو در حالی رقم می خورد که پیش‌بینی‌ها از شانس برابر هر دو تیم صحبت کرده و از اهمیت خاص و خارق‌العاده این بازی حرف می زنند.
 
با وجود اینکه تیم آث‌میلان در فصل قبل عملکردی بسیار بد و ضعیف داشته و تحت هیچ عنوان قابل مقایسه با تیم پر قدرت یوونتوس نبود اما این تیم با شروع فصل 2015،2014 با انتخاب یک مربی جوان به نام اینزاگی که سالها به عنوان بازیکن در این تیم فعالیت می کرده است توانسته شروعی بسیار خوب قابل ملاحظه در ابتدای این فصل داشته باشد و در همین هفته‌های  ابتدایی خود را به عنوان یک مدعی در چهارچوب رقابتهای سری A معرفی کند.
 
نکته جالب توجه در این رویارویی حضور ماسیمو آلگری به عنوان سرمربی تیم یوونتوس است کسی که سالها در تیم میلان حضور داشته و فعالیت می کرده حالا باید به عنوان حریف مقابل روسونریها صف آرایی کند.
 
او گذشته ای بسیار خوب و کاملا پیروز در تیم میلان داشت و بعد از حضورش در یوونتوس هم توانست قدرتش را به خوبی به نمایش گذاشته و در همین ابتدای فصل ثابت کند که وارث بسیار شایسته‌ای برای آنتونیو کونته است و حتی در نبود آندره پیرلو که موتور متحرک تیم یوونتوس است و دچار کمی مصدومیت شده توانسته قدرت خود را خیلی خوب به نمایش بگذارد.
 
در مقابل ماسیموآلگری سرمربی جوان تیم فوتبال آث‌میلان قرار دارد که در مقایسه با سرمربی یوونتوس از  تجربه کمتری برخوردار بوده ولی انگیزه ای دو چندان دارد تا بتواند میلان را بعد از سالها دوری از صدر جدول به جایگاه واقعی‌اش باز گرداند.
 
رئیس باشگاه آث‌میلان "برلوسکونی" هم که به خوبی از اهمیت این مسابقه آگاهی دارد در آستانه برگزاری این بازی مهم و حساس گفت: از ملاقاتی که با بازیکنان حاضر در تیم داشتم به آنها گفتم که اگر در این بازی حساس عملکرد خوب و قابل قبولی از خود ارائه دهند تمام تلخی‌های دو سال اخیر میلان را از یاد خواهند برد ما طی سالهای 2003 تا 2007 میلادی هر آنچه که باید در دنیای فوتبال کسب کرده و توانستیم به موفقیت و پیروزی برسیم و در ادامه تبدیل شدیم به موفق ترین تیم دنیا در کسب نتایج و امتیازهای خارق‌العاده در تمام دنیا.

به نظرم ما توانایی بازگشت به آن دوران طلایی را داریم و می‌توانیم به عناوین پیروزی و قهرمانی هم در ایتالیا و هم در اروپا و هم در کل دنیا دست یابیم. میلان شایستگی‌ لازم برای رسیدن به این موفقیت را بخوبی داراست.

در ادامه اینزاگی سرمربی تیم ملی هم در رابطه با رویارویی این دو تیم گفت: مسابقه‌ای بسیار حساس را در مقابل بیانکونریها در پیش رو داریم و ار بخواهیم در این مسابقه به پیروزی برسیم باید موفق به اجرا و نمایش یک بازی کامل و زیبا شویم. 

من فردی واقع‌گرا و با توجه به این خصوصیت باید اعلام کنم که این مسابقه برای ما با سختیهای بسیار زیادی مواجه خواهد بود. ما تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت خواهیم کرد و امیدواریم که بتوانیم در این بازی حساس پیروز میدان شویم. ما در رابطه با بحث تدافعی با مشکلات بساری مواجه هستیم و در این خصوص نقطه ضعف هایی هم داریم ولی باید تلاش کنیم تا این نقطه ضعف ها را برطرف کرده و با قدرت هرچه بهتر در برابر حریفان حاضر در سری A  حاضر شویم.

گفتنی است رسانه های خبری اعلام کرده اند که به احتمال فراوان اسئین  که از ناحیه پای چپ دچار مشکل شده بود در لیست مورد نظر سرمربی تیم میلان قرار داشته و این تیم را در بازی مقابل یوونتوس همراهی خواهد کرد.
 
*آلگری: شبی متفاوت را در پیش روی داریم
 
ماسیمو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس هم در آستانه برگزاری این مسابقه حساس گفت: ما بخوبی از توانایی‌ و قدرت خود آگاهی داریم و می‌دانیم که از شایسته‌گیهای لازم برای رسیدن به موفقیت برخورداریم ولی با توجه به اینکه من در گذشته سرمربی تیم میلان بوده‌ام اعتراف می کنم که شبی کاملا متفاوت را در پیش روی داریم.

میلانی ها در بازار خرید و فروش بسیار خوب و موفق حاضر شدند و بعد از چند ماه سخت توانستند قدرت خود را بازیافته و از همان ابتدای فصل موفق پیش‌روند.

حالا میلان تیمی با کیفیت بسیار بالاست که در مقابل هر تیم بزرگی قرار بگیرد برای آن دردسرهای فراوانی ایجاد خواهد کرد.
 
*لورنته: انگیزه‌ام برای این بازی بسیار بالاست

لورنته مهاجم تیم فوتبال یوونتوس در آستانه برگزاری بازی مقابل تیم میلان گفت: امشب چشم تمام ایتالیا به ماست و همه بازی میلان و یوونتوس را با جدیت هرچه تمام تر دنبال خواهند کرد. فکر کردن به همین مسئله خود به تنهایی می تواند محرک و انگیزه بسیار خوبی برای هر دو تیم باشد. شخصاً برای این بازی خیلی تمرین کرده و آمادگی بسیار بالایی دارم و امیدوارم که بتوانم مهره موثری  برا یتیم خود باشم.

انتهای پیام/ 

 

برچسب ها: یوونتوس ، میلان ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار