«عصر خانواده» در آستانه هفته دفاع مقدس، از شنبه 29 شهریور با حال و هوای دفاع مقدس به روی آنتن شبكه دو می رود.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، محمدجواد عبدالرحمان گفت: با نزدیك شدن به هفته دفاع مقدس از شنبه 29 شهریور، حال و هوای برنامه، دفاع مقدسی می شود و هر روز با دعوت از مهمانانی مناسبت این ایام، مهمان خانه مخاطبان خواهیم بود. همچنین در دكور این برنامه هم تغییر و تحولی صورت داده ایم تا حال و هوای هشت سال دفاع مقدس به خوبی منعكس شود.

تهیه كننده این برنامه خاطرنشان كرد: در برنامه روز شنبه میزبان سیامك رجاور از شعرای جوان كشورمان هستیم كه ترانه هایی با مضمون دفاع مقدس به مخاطبان شبكه زندگی هدیه می‌دهند.
 
وی ابراز كرد: از دیگر مهمانان این برنامه، امید خوش نظر از كارگردانان موفق كشورمان است كه به تازگی به مناسبت پخش انیمیشن «تمام زن هایی كه ندیده ام» موفق شده بود جایزه بین المللی را كسب نماید. مضمون این انیمیشن پیرامون بانوانی بود كه در طول دفاع مقدس، شیمیایی شده بودند.

عبدالرحمان تصریح كرد: در بخش دیگری از برنامه، مونا تاجیك و مهدی عباس نژاد با حضور در برنامه به ادامه معرفی نرم افزارهای تلفن همراه و امكاناتی كه به كاربران ارائه داده می شود، خواهند پرداخت.

برنامه «عصر خانواده» كاری از گروه خانواده شبكه دو سیماست كه از این هفته از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17 به روی آنتن شبكه زندگی می‌رود. اجرای برنامه امروز را رؤیاسادات حسینی و علیرضا عندلیب به عهده دارند.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.