خبرها از درگیری شدید امروز صبح در شمال صنعا و نیز زخمی شدن سرلشکرعلی محسن الأحمر مشاور امنیتی ونظامی رئیس جمهوری یمن حکایت دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری یمن‌پرس، این پایگاه در خبری به نقل از خبرنگارخود اعلام کرد که درگیری‌های شدیدی در ساعت4 صبح(به وقت محلی) امروز یکشنبه همزمان با اذان صبح، پس ازیک آرامش نسبی، در محوطه دانشگاه الایمان و منطقه ششم نظامی که به مقر تیپ یکم زرهی شناخته می‌شود، بوقوع پیوست.

این پایگاه به نقل از خبرنگار خود اعلام کرده که صبح امروز حملات شدیدی در محوطه دانشگاه الایمان و منطقه ششم نظامی درگرفت و به نقل از شاهدان عینی مدعی شد که حوثی ها تلاش کردند تا تانک‌ها و خودروهای زرهی را به سمت مقر فرماندهی منطقه ششم نظامی حرکت دهند.

این پایگاه همچنین به نقل از برخی منابع آگاه اعلام کرد که این منابع در گفتگو با یمن پرس گفته اند: سرلشکر "علی محسن الأحمر" و نیز "محمد الحاوری" فرماندهی جنگ با نیروهای معترض حوثی را که تلاش دارند تا به مقر فرماندهی ششم نظامی حمله ودانشگاه الأیمان حمله ببرند برعهده دارند.

این پایگاه همچنین اعلام کرد که درگیری ها به منطقه "مذبح" و خیابان الثلاثین و نیزمنطقه النهضة و میدان التغییر و مناطق دیگرنیز کشیده شده بطوریکه هنوز نتیجه درگیری های صبح امروز یکشنبه معلوم نیست.

از سوی دیگرنیز پایگاه خبری "اقلیم جند" به نقل از برخی منابع اعلام کرد که طی درگیری‌هایی که میان دوطرف درگیر در محوطه اردوگاه تیپ یکم زرهی که منحل شده است، ، بوقوع پیوسته است و  سرلشکر "علی محسن الأحمر" فرمانده سابق این تیپ و مشاورامنیتی و نظامی رئیس جمهوری یمن زخمی شده است.

همچنین خبرها درباره سرنوشت سرلشکر علی محسن الأحمر مختلف گزارش شده است و برخی منابع از محاصره شدن وی ونیز به اسارت گرفته شدن وی توسط حوثی‌ها خبر می‌دهند و برخی دیگر از انتقال وی به مکانی برای معالجه در داخل اردوگاه خبر می‌دهند.

این پایگاه همچنین اعلام کرده که هنوز نمی‌توان صحت این اخبار را تأیید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار