مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت:از نتيجه رقابت كه به كسب يك امتياز بازي انجاميد ناراضي‌ هستم زيرا تمام اين ناكامي ها به دليل عدم خود باوري حاصل مي‌شود.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد پس از کسب یک امتیاز در خانه حفاری اهواز در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با حفاری اهواز در نیمه اول پایاپای دنبال شد و با این که یک گل دریافت کردیم توانستیم به تساوی برسیم و موقعیت هایی هم داشتیم . اما در نیمه دوم به طور کامل بازی در اختیار تیم ما بود و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و می توانستیم به برتری برسیم. در نیمه دوم چند موقعیت بسیار عالی داشتیم که یک بار توسط صمیمی دفع شد و در دیگر دفعات با بی دقتی توپ ها را از دست دادیم. به اعتقاد بنده در این بازی دو امتیاز به راحتی از دست دادیم و از این بابت ناراحتم.

البته بازیکنان فرش آرا تلاششان را کردند و بازی خوبی ارائه دادند اما باید بدانند برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی باید ببریم . هم  در این بازی و هم در بازی با شهروند ساری ما براحتی بازی هایی که شایستگی برد داشتیم را از دست دادیم.بازیکنان ما تلاش کردند اما باید به این باور برسند که قوی هستند كه با كسب امتياز هاي مهم در رقابت هاي آسان در کورس بمانیم.

وی افزود : متاسفانه بازيكنان هنوز در زدن ضربات آخر دقت لازم را به خرج نمی دهند زيرا اعتماد به نفس و خود باوری لازم در بازیکنان و تيم موجود نيست که خودشان را به جای یک تیم رده ششمی یا هفتمی در رده های بالایی جدول ببینند.در صورتي كه كمي به امكانات در دست و همچنين پتانسيل فوتسالي خود بينديشند  مي توانند با ادعاي قهرماني حداقل سكونشين ليگ برتر شوند.

البته این مشکل ما برطرف خواهد شد و من قول می دهم که تیم فرش آرا بزودی به روز هاي مطلوب خود مي رسد اما تا كنون فقط زمان از دست داده ايم كه همين امر به از دست دادن امتياز هاي مهم ابتداي فصلي انجاميده است، من به سرمربي بايد هرچه زودتر با تاثير در اذهان بازيكنان آنها را به شرايط ايده آل برسانم.
 
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، مرتضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار