جشنواره دومین جایزه ادبی مولوی کُرد به مدت 2 روز با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار میشود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  از سنندج، رئیس هیئت مدیره انجمن ادبی (مؤسسه) مولوی کُرد سنندج، این جشنواره ادبی در بین استان های کردستان، ایلام، آذربایجان غربی، کرمانشاه، شهرهای کردنشین استان خراسان شمالی و مناطقی که در کشور دارای شهرهای کُردنشین هستند برگزار می شود.
 طاهرنژاد افزود : جایزه اصلی این جشنواره مربوط به شاعرانی می باشد که در 5 سال اخیر کتاب شعر چاپ کرده باشند، اما تمام شاعرانی که دارای سن 20 تا 50 سال هستند و به زبان کُردی شعر می سرایند می توانند در این جشنواره شرکت کنند که با رای داوران به 7 شعر برگزیده به ترتیب جوایزی تعلق می گیرد.وی گفت: موضوع و قالب اشعار آزاد است وشاعران می توانند 3 اثر شعری را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند، شاعران دارای آثار کتاب چاپ شده هستند از اولویت ویژه برخوردار بوده و از 3 شاعر صاحب اثر این عرصه براساس رأی داوران تجلیل می شود.
 
علاقه مندان تا 20 مهر فرصت دارند آثار خود را به آدرس سنندج، خیابان توحید، مجتمع فرهنگی هنری فجر ارسال و یا از طریق آدرس اینترنتی انجمن مولوی کُرد به نامwww.mawlawikurd.com در این جایزه ادبی ثبت نام کنند.انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: سندج ، کرد ، شاعر ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.