مربی تیم ملی اسکیت هاکی بانوان ایران گفت: بی تجربه بودن بازیکنان دلیل اصلی شکست مقابل تیم قدرتمند چین تایپه بود اما این شکست پایان راه نیست و از همین لحظه برای بازی مهم فردا مقابل چین آماده هستیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، هلیا سوهانی با اشاره به بازی تیم های ایران و چین تایپه گفت: از عملکرد بازیکنان خود راضی هستم چرا که آنچه در تمرینات و قبل از مسابقه مد نظر کادر فنی بود در زمین بازی به اجرا درآمد اما متاسفانه بی تجربه بودن بازیکنان و شاید دست کم گرفتن حریف موجب شد تا این نتیجه رقم بخورد.
 
وی ادامه داد: چین تایپه از جمله مدعیان این دوره از مسابقات است، پس از گذشت لحظاتی از بازی و در شرایطی که حریف از رسیدن به دروازه ما ناکام ماند، گل اول مسابقه را به ثمر رساندیم و همین مساله موجب شد بازیکنان مغرور شده و حریف را دست کم بگیرند، چین تایپه از بازیکنان بسیار با تجربه و حرفه ای بهره می برد و از این فرصت به خوبی استفاده کرد و در پایان نیز نتیجه را به سود خود خاتمه داد.
 
سوهانی گفت: بازی خوب ایران تحسین همه را برانگیخت، چرا که نشان دادیم در این مدت رشد قابل قبولی داشته و در مسیر رو به رشد گام برداشته ایم. این باخت نقاط ضعف ما را نشان داد و قبل از بازی مهم فردا که باید رو در روی چین به میدان برویم این نقاط را پوشش می دهیم تا به امید خدا با نتیجه قابل قبولی زمین بازی را ترک کنیم.
 
مربی تیم اسکیت هاکی بانوان ایران یادآور شد: با این سبکی که ما بازی می کنیم شک ندارم که روی سکو می رویم، جدول مسابقات نیز به گونه ای است که تیم ها به صورت دوره ای با هم بازی می کنند و این شانس را داریم که نتیجه امروز را جبران کنیم. هدف ما رفتن روی سکوی قهرمانی آسیاست و با این افتخار به کشور باز خواهیم گشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار