ورزشکار سنگین وزن کاراته بانوان گفت: چهار سال پیش در بازی‌های گوانگجو طعم تلخ شکست را تجربه کردم و حالا تلاش می‌کنم با کسب نتیجه خوب خاطرات تلخ 4 سال پیش را به فراموشی بسپارم.

حمیده عباسعلی کاراته کای وزن 68+ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در آستانه حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: امسال برخلاف سال‌های قبل در مسابقات تدارکاتی زیادی شرکت کردیم از جمله مسابقاتی که برای من بسیار خوب و پربار بود مسابقات دانشجویان جهان بود شاید بتوان گفت: که مسابقات دانشجویان جهان یک مسابقه جهانی کوچک بود که من در آنجا مقام سوم را توانستم بدست آورم.

2 مسابقه کاراته وان ژاپن و ترکیه پشت سر هم و راهی بسیار خسته کننده و طاقت فرسا داشت ولی در کل برای من خوب و سازنده بود وتدارکاتی خوبی برای بازی‌های آسیایی حساب می‌شد.

وی ادامه داد: مسابقات کاراته وان به 2 جهت سازنده بود هم برای بازی‌های آسیایی و هم برای مسابقات جهانی آلمان.در این رقابت‌ها بیشتر کشورهای آسیایی صاحب نام حضور داشتند کشورهای مطرح اروپایی از جمله فرانسه هم شرکت کرده بود که دیدن این میادین برای من یک فرصت بسیار خوب بود تا در بازی‌های آسیایی اینچئون با عملکردی حرفه‌ای‌تر و دیدی بهتر به روی تاتامی بروم.

عباسعلی در ادامه افزود: من تقریبا با حریف‌های اصلی‌ام در اینچئون روبرو شده‌ام، ژاپن را از نزدیک مسابقاتش را دیده‌ام اما با آن روبرو نشده‌ام بطور تقریبی برای این بازی‌ها حریفانم را شناخته‌ام. اصلی‌ترینشان در وزن 68+ کیلوگرم چین و ژاپن هستند. در مسابقات کاراته وان ژاپن برای مقام سومی با حریف چینی خود رقابت کردم و سوم شدم.

وی گفت: مسلما نسبت به بازی‌های 4سال پیش که در گوانگجو برگزار شد خیلی تغییر کرده‌ام، هم به لحاظ روحی و هم از نظر جسمانی پیشرفت زیادی در خودم احساس می‌کنم. باختم در گوانگجو باعث شد که انگیزه‌ام برای مسابقات و بازی‌های این دوره دو چندان شود و تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین نتیجه و خوشرنگ‌ترین مدال را در این بازی‌ها بدست آورم تا خاطره گوانگجو را برای همیشه به فراموشی بسپارم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار