بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس موضوعات برنامه یه عصر طلایی کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه تهران است که از امروز 31 شهریورماه ساعت 17:55 دقیقه روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس موضوعات برنامه یه عصر طلایی کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه تهران است که از امروز 31 شهریورماه ساعت 17:55 دقیقه روی آنتن می‌رود. 
 
مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه یه عصر طلایی در توضیح بیشتر این مطلب افزود: در آستانه آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس موضوع این هفته برنامه یه عصر طلایی به خاطرات روز اول مدرسه و مهرماه اختصاص دارد و با توجه به شروع هفته دفاع مقدس نیز  در این برنامه  به معرفی و باز خوانی نوجوانانی که در 8 هشت دفاع مقدس حضور داشتند ، می‌پردازیم. 

برنامه زنده یه عصر طلایی دارای بخش های مختلفی  از جمله نیمکت طلایی، یه آدم طلایی، گپ و گفت طلایی، یه دلنوشته طلایی، یه پیشنهاد طلایی و... تشکیل شده که در آن سعی بر این است بیش از هر چیز مخاطب نوجوان وارد بحث و گفت وگو شود و از خواسته‌هایش بگوید.

برنامه "یه عصر طلایی" ویژه نوجوانان کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه تهران روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) ساعت 17:50 بر روی آنتن شبکه تهران می‌رود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار