اجرای نمایش "بر پهنه دریا" به کارگردانی و بازی "پارسا پیروزفر" که قرار بود تا 17 مهرماه اجرا داشته باشد، تا 24 مهرماه تمدید شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، پیش از این نیز به دلیل استقبال علاقه مندان به این نمایش، «برپهنه دریا» آخر هفته ها با یک اجرای فوق العاده در دو ساعت 20 و 21:30 روی صحنه رفته است. اجرای این نمایش که قرار بود 17 مهرماه به پایان رسد تا 24 مهرماه تمدید شد.

«بر پهنه دریا» یک كمدى سياه است و روايتگر موقعيت منحصر به فرد سه مرد متمدن و كشتى شكسته  است كه بر روى كلكى در ميان اقيانوس سرگردانند. اسلاومير مروژك نمايشنامه نويس نامدار لهستانى، نمايشنامه «برپهنه دريا» را در سال ١٩٦١ به رشته تحرير در آورده است.

سیاوش چراغی پور، هوتن شکیبا، علی ابدالی و پارسا پیروزفر در اين نمايش ايفاى نقش مى كنند. آتوسا قلم فرسایی طراح صحنه و لباس و نورالدین حیدری ماهر دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید این اثر نمایشى هستند.

علاقه‌مندان برای خرید اینترنتی بلیت می‌توانند به سامانه الکترونیکی تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88814115 و 88814125 تماس بگیرند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.