حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ارتباط با تجمع درویش‌ها مقابل دادگستری گفت: هر کسی اگر حرفی دارد از طریق قانون وارد شود به نفع خود و جامعه خواهد بود بنابراین باید ملتزم و مقید به قانون باشیم.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ارتباط با تجمع درویش‌ها مقابل دادگستری اظهارداشت: هر کسی اگر حرفی دارد از طریق قانون وارد شود به نفع خود و جامعه خواهد بود بنابراین باید ملتزم و مقید به قانون باشیم.
 
وی ادامه داد: این جمعیت هم اعتراضی داشتند اما طبیعی است که وقتی در خیابان اجتماع می‌کنند منجر به سلسله مسائلی می‌شوند بنابراین هر گروه و جریانی اگر حرفی دارد به صورت کتبی و شفاهی مطرح کند.
 
معاون اول قوه قضاییه افزود: چنانچه در اثر تجمع اخلالی در نظم عمومی به وجود بیاید نیروی انتظامی موظف است که در این زمینه اخطار دهد اما اگر اخطار کفایت نکند موجب بازداشت هم خواهد شد اما اینکه گفته شده درباره این تجمع عده کثیری بازداشت شده‌اند صحت ندارد.
 
سخنگوی دستگاه قضا تاکید کرد: در رابطه با این تجمع عده کمی دستگیر شدند که آن هم به خاطر خلافی بوده که در خیابان پیش آمده است که شاید این افراد تا الان آزاد شده باشند اما در این زمینه مطمئن نیستم و اطلاع ندارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار