رئیس اداره مخابرات شفت گفت: پیش‌شماره تلفن‌های ثابت در شفت از تاریخ 9 مهر ماه جاری همزمان با گیلان یکسان‌سازی و از هفت رقم به هشت رقم تبدیل می‌شود.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران؛صادق کوچک‌پور با اشاره به تغییر پیش‌شماره و یکسا‌ن‌سازی تلفن‌های ثابت اظهار کرد: با این یکسان سازی ارتباطات علاوه بر شهرستان در سراسر استان بدون نیاز به گرفتن کد انجام می‌شود.
 
وی افزود: با اجرای این طرح تمام تلفن‌های داخل شهری از هفت رقم به هشت رقم تبدیل و هزینه مکالمات داخل شهرستان و استان به صورت درون شهری محاسبه می‌شود.
 
رئیس اداره مخابرات شفت با بیان اینکه با آغاز یکسان‌سازی پیش شماره 34 آغاز می‌شود، تصریح کرد: با اجرای این طرح تمام مراکزی که کد 0132 داشتند با پیش شماره 34 آغاز می‌شود که شهرستان شفت نیز از این امر جدا نیست.
 
وی طرح یکسان‌سازی کدهای تلفن را سراسری خواند و گفت: شرکت مخابرات از اردیبهشت ماه امسال این طرح را در برخی استان‌های کشور اجرایی کرده است.
 
به گفته کوچک‌پور، طرح یکسان سازی از 9 مهر ماه امسال همزمان با سراسر گیلان در شفت نیز اجرا می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه پیش شماره‌های تلفن ثابت کشور با 32 کد همسان‌سازی می‌شود، تصریح کرد: سهولت در ارتباطات درون استانی، کاهش هزینه و اختصاص یک شماره منحصر به‌فرد برای هر مشترک در سطح استان از مزایای این طرح است.
 
این مسئول گفت: مشترکان می‌توانند با سامانه 2929 تماس گرفته و از شماره خود اطلاع پیدا کنند.
 
کوچک‌پور آگاه شدن مشترکان از شماره جدید را مراجعه به سایت  www.Tcg.ir دانست و خاطرنشان کرد: مشترکان می‌توانند شماره قدیمی خود را به سامانه پیامکی 300002828 ارسال کنند تا از شماره جدید خود آگاه شوند.

منبع:فارس
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: تلفن ، ثابت ، هشت ، رقم ، شفت ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.