رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص احتمال انتخابش به عنوان مدیرعامل این تیم گفت: من چنین تصمیمی ندارم که مدیرعامل پرسپولیس شوم.

محمدرضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: وضعیت تیم پرسپولیس رو به راه است و من قصد ندارم که مدیرعامل پرسپولیس شوم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اختلاف هیأت مدیره بر انتخاب منتقمی به عنوان مدیرعامل بیان داشت: من متوجه چنین اختلافی نشده‌ام، برخی از اعضای هیأت مدیره صحبت‌‌هایشان را در رسانه‌ها مطرح می‌کنند و با ما در میان نمی‌‌گذارند.

وی درباره اینکه گفته می‌‌شود منتقمی نمی‌تواند مشکلات مالی پرسپولیس را برطرف کند، گفت: ما در پرسپولیس مشکلات مالی نداریم و منتقمی به عنوان سرپرست به خوبی تیم را اداره می‌کند، همچنین هیأت مدیره به منتقمی کمک می‌کند.

سیاسی ادامه داد: به هر حال تیم پرسپولیس بعد از تحولات صورت گرفته بدون حاشیه و سر و صدا فعالیتش را ادامه می‌دهد. یکسری از افراد هستند که آرامش تیم پرسپولیس مثل این است که خار در چشمشان فرو رفته است.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد عدم حضور درخشان در تمرینات روز گذشته تیم تصریح کرد: این موضوع را تکذیب می‌کنم تمرینات تیم روز گذشته زیر نظر مربی بدنساز انجام شد و درخشان هم در داخل دفتر ورزشگاه آنالیز تیم را انجام می‌داد.

وی در ادامه اظهار داشت: درخشان یک سرمربی منضبط است که به موقع در تمرینات حاضر می‌شود.

سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش اعضای هیأت مدیره غیرقانونی است و وزیر ورزش و جوانان، رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس است و وزیر در مورد حضور یک عضو جدید در هیأت مدیره تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Moji
۱۲:۳۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
واقعا برات متاسفم آقای سیاسی،علی دایی درسته خوب نتیجه نگرفت ولی یه قهرمان ملی برای ایران هست اینجور رفتارها با یه قهرمان ملی از یه بچه ۴ ساله هم نباید انتظار داشت چه برسه به شما که ادعا داری تحصیل کرده هستی
آخرین اخبار