سرمربی تیم ملی والیبال جوانان از 16 بازیکن برای حضور در اردوی یازدهم آماده سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛ تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

یازدهمین مرحله آماده سازی این تیم از روز پنج شنبه سوم مهرماه در فدراسیون والیبال آغاز می شود و فرهاد نفرزاده 16 بازیکن را برای شرکت در این اردو انتخاب کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان از اردوی دهم این تیم دو بازیکن را حذف کرد و سه بازیکن جدید از تیم ملی نوجوانان به این اردو دعوت کرد تا در نهایت از بین این 16 بازیکن، 12 ملی پوش اعزامی به بحرین را انتخاب کند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردوی آمادگی به قرار زیر است:
معین معینی فر، حمید حمودی، محمد دلیری، سید هادی نیازی، امین اسمعیل نژاد، محمد جواد معنوی نژاد، سلیم چپرلی، محمدرضا عوض پور، مهرداد شیبانی، سهند الله وردیان، رحمان تقی زاده، اکبر ولایی، علیرضا صفایی، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار و رسول آقچلی .

یازدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال جوانان به مدت 11 روز پیگیری خواهد شد و بازیکنان دعوتی باید صبح روز پنج شنبه سوم مهرماه خود را به امید هاشمی سرپرست این تیم معرفی کنند تا تمرینات از عصر همان روز آغاز شود.

فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی، مسعود آرمات و عباسعلی میرحسینی (مربیان)، میرابولفضل معصوم زاده (ماساژور) و امید هاشمی به عنوان سرمربی ملی پوشان دعوتی را در این اردو همراهی خواهند کرد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران روز 23 مهرماه عازم بحرین خواهد شد و قبل از آن دوازدهمین مرحله اردوی آماده سازی خود را که متصل به اعزام است، برگزار می‌کند.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال آسیا از 25 مهرماه سال جاری به مدت 9 روز در بحرین برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها با حضور 20 تیم در چهار گروه مقدماتی آغاز خواهد شد که تیم ملی والیبال جوانان ایران با تیم‌های هند، ترکمنستان، هنگ کنگ و قطر هم‌گروه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار