در جلسه امروز شورای شهر اعضا از مدیرکل امور ایثارگران و شهدای شهرداری تهران و رتبه برتر المپیاد کامپیوتر تقدیر کردند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ادامه جلسه علنی امروز شورای شهر از منصور احمد لو مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران ونیز رتبه نخست المپیاد رایانه تقدیر شد.
 
چمران در تقدیر از منصور احمدلو مدیر کل امور شهدا و ایثارگران شهرداری تهران با اشاره به سابقه شش ساله ایشان در این سمت، اظهار داشت: رسیدگی به خانواده شهدای شهرداری و اجرای ویژه برنامه‌هایی در جهت ارائه خدمات به این قشر از مهمترین فعالیت ایشان در طول خدمت ایشان بود که توأم با رضایت ایشان در این مدت گردید.
 
معصومه آباد رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شهر تهران بر تقدیر از اقدامات احمد لو اظهار داشت: نامه‌های فراوانی از سوی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرداری در جهت قدردانی از فعالیت ایشان ارسال شد اما باید دانست هر چند که در مراسم معارفه ایشان یک فرزند شهید جایگزین وی شدند اما خانواده‌های شهدا تقدیر ارزنده‌ای را نسبت به فعالیتهای این برادر بزرگوار داشتند و خیلی ناراحت بودند که چرا مجلس دریک نظرسنجی که خارج از شهرداری صورت پذیرفته اقدام به تودیع ایشان نموده است.
 
وی با تاکید بر اینکه بنیاد امور ایثارگران و شهدای شهرداری جزو نهادها وسازمان‌هایی بوده که بیشترین رضایت را داشته است، افزود: هرچند ابتکار شورا در جهت قدردانی از ایشان قابل تقدیر است اما بهتر است شهرداری نیز مبادرت به انجام آن نماید.
 
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شهر تهران در ادامه ضمن قدردانی از زحمات رتبه نخست المپیاد رایانه که در جلسه امروز شورای شهر حضور داشت، افزود: کسب مدال طلای بیست و هشتمین المپیاد کامپیوتر و نیز بیست و سومین دوره کامپیوتر در ایران در سال 92 و نیز رتبه نخست شبیه سازی فوتبال از جمله دستاوردهای این جوان برتر تهرانی است.
 
آباد اظهار داشت: نکته قابل توجه در زمینه برتری ایشان قرارگیری ایران در سکو بین آمریکا و چین بوده ضمن اینکه پدر وی نیز یکی از کارمندان شهرداری است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تقدیر ، رایانه ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار