مدیرکل امور بین الملل سازمان سینمایی گفت: ماهیت این رویداد سینمایی است و به طبع سازمان سینمایی بر خود واجب می دانست که در حد توان در برپایی این رویداد سینمایی مشارکت داشته باشد.

 به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛ "آرش امینی" در گفت وگو با سایت سازمان سینمایی افزود: معتقدم پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس دو اتفاق مهم در تاریخ معاصر کشورمان بوده و این دو رویداد برای همه ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس و مشارکت سازمان سینمایی در برگزاری این رویداد سینمایی توضیح داد: ماهیت این رویداد سینمایی است و به طبع سازمان سینمایی بر خود واجب می دانست که در حد توان در برپایی این رویداد سینمایی مشارکت داشته باشد.
 
مدیرکل امور بین الملل سازمان سینمایی تاکید کرد: برپایی هرچه باشکوه تر افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت یکی از مسائلی بود که برای تحقق آن تلاش کردیم و امیدوارم این امر محقق شده باشد.
 
امینی که رهبری ارکستر سمفونیک را در اجرای قطعات مقاومت و دفاع مقدس در مراسم افتتاحیه سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت برعهده داشت در این باره یادآور شد: این ایده به ذهنم رسید که با همراهی ارکستر سمفونیک قطعاتی را درباره دفاع مقدس و مقاومت اجرا کنیم؛ در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت قطعه ایی توسط بهزاد عبدی درباره غزه و موضوع مقاومت آهنگسازی شده بود که آنرا اجرا کردیم. 

وی تاکید کرد: اجرای موسیقی فیلم های دفاع مقدس مانند آژانس شیشه ای، ازکرخه تا راین و دیگر فیلم های تولید شده در این گونه سینمایی از دیگر تلاش هایی بود که در مراسم افتتاحیه انجام شد.

مدیرکل بخش بین الملل سازمان سینمایی ادامه داد: لوریس چکناواریان نیز یک آرم برای جشنواره مقاومت نوشت که در ابتدای مراسم افتتاحیه اجرا شد.
 
امینی تصریح کرد:چکناواریان با افتخار این کار را پذیرفت و تاکید داشت که سهم کوچکی در گرامیداشت دوران دفاع مقدس داشته باشد.
 
وی در ادامه از همکاری ارکستر سمفونیک تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی میان حاضران در سالن افتتاحیه و اجرای موسیقی دفاع مقدس و مقاومت ایجاد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار