نشست مشترک نمایندگان بانوان کنفدارسیون فوتبال آسیا و یوفا با فریده شجاعی امروز صبح در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ این جلسه با حضور فریده شجاعی نایب رئیس فدراسیون ،  جولی تئو از سنگاپور ، کانسل بی از استرالیا به عنوان نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و هسترین از هلند به عنوان نماینده یوفا از ساعت 10:30 صبح در سالن اجتماعات روابط عمومی فدارسیون برگزار شد.

در این نشست مشترک، شجاعی در ابتدا پس از خوشامدگویی به میهمانان گزارش کاملی از فعالیت‌های کمیته بانوان ایران در سال‌های اخیر به نمایندگان کنفدراسیون آسیا (AFC ) ارایه کرد.

در این برنامه ارائه ، فعالیت فوتبال و فوتسال زنان در رده‌های مختلف سنی زیر 13 ، 14 ، 16 و 19 سال همچنین تیم‌های ملی در هر دو رشته، برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری و جایگاه ایران در سطح آسیا و جهان برای نمایندگان کنفدراسیون آسیا تشریح شد.

در ادامه این جلسه شجاعی به ارائه گزارش کاملی از برگزاری مسابقات لیگ برتر ، دسته اول فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی پرداخت.

گفتنی است بعدازظهر امروز نمایندگان AFC و UFEA نشست مشترکی با مربیان تیم‌های ملی و مسئولین باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان برگزار خواهند کرد.

این هیات فردا نیز از چند ورزشگاه از جمله ورزشگاه پردیس و آکادمی ملی فوتبال دیدار کرده و از نزدیک تمرینات تیم‌های ملی فوتسال و دختران زیر 16 سال را نظاره خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار