سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: حضور علی کریمی در تمرینات تیم پرسپولیس روحیه مضاعفی به تمام بازیکنان داد، امیدواریم در مراحل بعدی برای پرسپولیس بازی کند.

محمود خوردبین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره حضور علی کریمی در تمرینات پرسپولیس افزود: حضور علی کریمی در تمرینات پرسپولیس باعث ایجاد روحیه مضاعفی در بین بازیکنان شد و ما بسیار خوشحال هستیم که علی کریمی در تمرینات پرسپولیس شرکت کرده است.
 
 سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: علی کریمی فعلا در تمرینات این تیم حضور خواهد داشت و امیدواریم در مراحل بعدی برای تیم پرسپولیس بازی کند.
 
خوردبین درباره اینکه گفته شده علی کریمی قصد بازگشت به فوتبال را ندارد بیان کرد: علی در صحبت‌هایش گفته که  قصد بازگشت به فوتبال را ندارد ولی ما امیدوار هستیم که او با حضور در تمرینات این تیم دوباره به تیم مورد علاقه اش باز گردد و برای تیم پرسپولیس بازی کند و این برای باشگاه پرسپولیس باعث افتخار است .
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بازی استقلال خوزستان عنوان کرد: استقلال  خوزستان مربی خوبی را دارد ولی تیم پرسپولیس  نیز آنالیز‌ةای لازم برای بازی مقابل با تیم استقلال خوزستان را انجام داده است و امیدوارم بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم چرا که گرفتن سه امتیاز این بازی برای تیم پرسپولیس ضروری است، همچنین حمایت هواداران نیز می‌تواند کمکی باشد تا بتوانیم بهترین نتیجه را در  دیدار مقابل استقلال خوزستان رقم بزنیم.
 
وی در پایان  درباره کارت معافیت 2 بازیکن تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: باطل شدن کارت معافیت محسن بنگر و امید عالیشاه صحت ندارد و کذب است.

انتهای پیام/
برچسب ها: علی ، کریمی ، همراهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار