دختر ووشوکار ایرانی گفت: رقیب چینی من در فینال حریف سرسختی است،اما من برای گرفتن طلا به مصاف ووشو کارمی روم و هیچ ترسی از رویارویی با وی ندارم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ الهه منصوریان ووشو کار وزن منهای 52 کیلوگرم ایران  با بیان اینکه برنز بازیهای گوانگجو را در اینچئون طلا خواهم کرد ، افزود: برای هر مسابقه با نظر کادر فنی یک روش جدید را به کار می گیرم و در مقابل این حریف چینی نیز از تاکتیک های جدید استفاده خواهم کرد.

ووشو کار جوان کشورمان ادامه داد: برای صعود به فینال باید از سد ووشو کار کره ای عبور می کردم، این کره ای قبلا تکواندو کار بود و به همین دلیل ضربات پای بسیار قوی داشت.

این ملی پوش ایرانی گفت: برای فرار از ضربات پای ووشو کار کره ای از فاصله دورتر حمله می کردم و یکباره به وی نزدیک شده و وی را به زمین می زدم به این صورت توانستم برنده این بازی باشم .

سانداکار عضو تیم ملی ووشو اضافه کرد: تاکتیک من در بازی های آسیایی با توجه به آنالیز دقیق حریفان، حمله تا آخرین ثانیه بازی است و حتی اگر از نظر امتیازی هم جلو باشم روحیه جنگندگی را حفظ کرده و باز هم حمله خواهم کرد.

وی گفت: هیچ حریفی را نباید در این مسابقات دست کم گرفت.

الهه منصوریان مدال نقره ووشوقهرمانی جوانان آسیا(86 19 کره جنوبی )، مدال طلا ووشو قهرمانی جوانان آسیا (88 19ماکائو) ، مدال نقره رقابت های قهرمانی جهان (88 19 کانادا) ، مدال برنز بازیهای آسیایی(2010 گوانگجو)، مدال طلای جام جهانی (89 19چین ) ، مدال برنز رقابت های قهرمانی جهان (90 19 ترکیه ) و مدال طلا قهرمانی جهان (1992 مالزی ) را نیز در کارنامه خود دارد.

رقابت های ووشو هفدهمین دوره بازیهای آسیایی از 29 شهریور تا یکم مهرماه برگزار می شود و ووشوکاران کشورمان چهارم مهرماه به تهران بازمی گردند.

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون از 28 شهریورماه آغاز می شودو 12 مهرماه به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار