دبیر ستاد اسکان فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: در تابستان امسال، این استان به لحاظ تجربه بالاترین مدت ماندگاری مسافران فرهنگی رتبه نخست کشور را کسب کرد.

جواد طالب نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، افزود: مسافران فرهنگی که در طول تابستان به خراسان رضوی سفر کردند به صورت میانگین حدود چهار روز اقامت در استان را دارند که این میزان بالاترین مدت ماندگاری مسافران فرهنگی در مقصد سفرشان است.

وی با اشاره به اینکه این استان در نوروز امسال نیز در همین زمینه رتبه اول را در کشور کسب کرد، گفت: امسال به لحاظ شمار مسافران فرهنگی نیز خراسان رضوی رتبه اول را در بین سایر استانها از آن خود کرد که این امر نشان از جذابیت مشهد الرضا(ع) برای مسافران فرهنگی دارد.

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی افزود: 470 مدرسه در سطح استان با چهار هزار و 735 کلاس و فعالیت 650 نفر عوامل اجرایی تابستان امسال برای خدمت رسانی به مسافران فرهنگی فعالیت داشته اند.

طالب نژاد با بیان اینکه تابستان امسال یک میلیون و 673 هزار و 956 نفر روز اقامت در استان به ثبت رسیده است، تصریح کرد: استانهای مازندران با یک سوم و گیلان با یک پنجم میزان اقامت مسافران فرهنگی به ترتیب رتبه های دوم و سوم را در این زمینه کسب کرده است.

انتهاي پيام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.