نماینده مردم تهران گفت: اگر امروز رئیس جمهور با عزت و اقتدار در کشور دشمن بزرگ یعنی آمریکای داعش ساز حضور پیدا کرده است، به برکت همین خون‌های مقدس و به برکت‌‌ همان دعاهای کمیل شب‌های شهیدان است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا منادی سپیدان نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در نطق میان دستور خود در جلسه امروز (چهارشنبه ۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: اگر امروز رئیس جمهور با عزت و اقتدار در کشور دشمن بزرگمان یعنی آمریکای داعش‌ساز حضور پیدا کرده است، به برکت همین خونهای مقدس و به برکت‌‌ همان دعاهای کمیل شبهای شهیدان است.  
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اخیرا سیاست‌های کلی علم و فناوری از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، اظهار داشت: امروز مجلس شورای اسلامی به خصوص فراکسیون دانشگاهیان مجلس، جهاد مستمر علمی را با هدف مرجعیت علمی و فناوری در جهان سرلوحه خویش قرار داده است و بر ضرورت دستیابی به اهداف سند چشم انداز و شکوفایی علمی تاکید می‌کنند.  
 
منادی سپیدان تصریح کرد: مبانی ارزش‌ها، اخلاق و موازین اسلامی در نظام آموزش عالی، تحقیقات و فناوری و همچنین تحقق دانشگاه اسلامی از سوی همه قوا و نهادهای ذیربط و برنامه ریز به صورت جدی و عملی مورد توجه قرار بگیرد.  
 
وی با بیان اینکه به آمریکای جهانخوار که امروز ادعای بمباران داعش را در سوریه دارد، می‌گویم که‌ "ای پدرخوانده تروریست‌های جهان و ای کسی که خونهای فراوان ریخته‌ای، همه این‌ها را خودت به وجود آورده‌ای.  
 
نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تاکید بر اینکه متاسفانه رکود شدیدی در بازار‌ها ایجاد شده است، بیان داشت: در شهر تبریز تولیدات فرش که سرمایه اصلی خانواده‌ها بود، بر روی دستشان باقی مانده و این بازار به شدت در رکود قرار گرفته است.  
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: امیدوارم وزارت صنعت، تجارت و دولت در خصوص رهایی بازارهای تهران، شیراز، مشهد و تبریز که بازارهای بزرگی هستند، تدابیری اندیشیده تا این بازار‌ها از رکود خارج شوند و همچنین درباره دریاچه نگون بخت ارومیه نیز که در حال کشیدن نفس‌های آخر خود است، این تذکر را به دولت می‌دهم که این دریاچه را دریابد.  
 
منادی سپیدان خاطرنشان کرد: در روزهای آخر در تبریز روزهای نکوداشت این شهر بود و تبریز به همت مردان و زنان، شهر اولین‌ها نیز بوده است، چنانچه اولین کتابخانه دولتی، مدرسه ابتدایی دولتی، کودکستان بچه‌های ناشنوا، اتاق تجارت، سینمای عمومی و عکاسخانه و همچنین اثر ثبت شده در مجامع جهانی در این شهر اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: امروز ، کمیل ، شب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار