دارنده مدال نقره ساندا در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت:با وجودیکه برای کسب مدال طلا از جان مایه گذاشتم اما بازهم شرمنده مردم شدم و طلا را از دست دادم.

حمیدرضا لادور، سانداکار وزن منهای 75 کیلوگرم کشورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از گذراندن 6 ماه اردو و تمرینات سخت به اینچئون راه یافتم و تمام توانم را به کار بستم تا بتوانم با کسب مدال طلا جواب اعتماد فدراسیون را بدهم اما متاسفانه حریف کره ای بسیار قوی بود و مغلوب وی شدم.
 
دارنده مدال طلای جوانان جهان گفت:برای کسب طلا تمام تلاش خود را کردم و از جانم مایه گذاشتم و فکر کردم که می توانم وی را مغلوب کنم اما حریفم که از کشور میزبان بود از نظر فیزیکی بهتر بود و نمی توانستم بیشتر از این کاری کنم ومقابل وی کم آوردم و در نهایت با شکست مقابل وی به مدال نقره بسنده کردم و شرمنده مردم کشورم شدم.

وی در پایان افزود: شش ماه تلاش و تمرینات سخت وپشت سر گذاشتن مراحل سخت رقابت های انتخابی و  دوری از خانواده را فقط به قصد کسب طلا پشت سر گذاشتم که متاسفانه موفق نشدم و از مسئولین فدراسیون وخانواده ام که برایم بسیار زحمت کشیدند و همچنین مردم کشورم عذر می خواهم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اینچئون ، ووشو ، لادور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار