آخرین قسمت برنامه"مهر مهربانی" که چهارشنبه دوم مهر به روی آنتن شبكه دو می رود مادری موفق و دخترانی كه مشوق مادر برای تحصیل بودند به تصویر می کشد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبكه دو، حسین رضا قربانی با اعلام این خبر گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس كه برنامه «مهر مهربانی» از شنبه 29 شهریور از شبكه دو پخش شد، در آخرین برنامه خود مادر خانواده ای به نام مریم قاسمی را در استودیوی برنامه دعوت كرده كه در ابتدای امر، بیسواد بود ولی با تشویق دخترانش برای تحصیل، در حال حاضر وكیل پایه یك دادگستری است. دختران این مادر باهوش و فداكار، سمانه، سمیه و سارا خیاطیان هستند كه به ترتیب وكیل پایه یك دادگستری، پزشك داخلی و فوق لیسانس معماری اند.

تهیه كننده این برنامه خاطرنشان كرد: در بخش كارشناسی برنامه هم میزبان علیرضا حاجیان زاده (مدیر فكری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان) هستیم كه پیرامون نقش كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان برای دانش آموزان مطالبی را عنوان می كنند.

قربانی ابراز كرد: مهتاب شهیدی هم در بخش قصه گویی برنامه حضور دارند تا قصه ای با مضمون دفاع مقدس تحت عنوان تلفق جنگ و مدرسه را به نمایش بگذارند.

«مهر مهربانی» كاری از گروه خانواده است كه شهرام رفوگران و زهرا شوقی اجرای آن را به عهده دارند و قسمت پایانی آن امروز  به مدت 90 دقیقه از شبكه دو پخش می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: شبکه ، دو ، آنتن ، تحصیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار