سومین نمایشگاه ملی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و ارتباطات آبان ماه امسال در محل نمایشگاه های بین المللی خراسان شمالی در تخته ارکان بجنورد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد به نقل از روابط عمومی این سازمان مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در این نمایشگاه فعالان حوزه فناوری و اطلاعات آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

احمد پورکاظم معرفی ظرفیت های استان در حوزه 'آی تی' و معرفی محصولات جدید و خدماتی که قرار است به مردم ارائه شود بویژه در بحث های نرم افزاری و تحت وب و اینترنتی را از اهداف برپایی این نمایشگاه ذکر کرد.

وی همچنین گفت: شرکت های توانمند کشور نیز با حضور در این نمایشگاه دو هزار مترمربعی، یافته های جدید خود را در رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، نحوه توسعه و ارتقای سطح دانش مهندسی کامپیوتر در کشور و چگونگی معرفی مرزهای دانش در حوزه های مختلف این حوزه در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

وی اضافه کرد: مهندسی نرم افزار و سخت افزار، شبکه های کامپیوتری و امنیت، فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر و الگوریتم ها از جمله بخش های پیش بینی شده برای این نمایشگاه است.

پورکاظم گفت: برگزاری این نمایشگاه کمک زیادی به افزایش اطلاعات علاقه مندان عرصه فناوری اطلاعات بویژه دانشجویان رشته های مهندسی کامپیوتر، برق، فناوری اطلاعات و مخابرات خواهد کرد.

این نمایشگاه 20تا 23آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی خراسان شمالی برپا خواهد شد.

انتهاي پيام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.