محلات ،مساجد و بوستان های منطقه 3 تهران در یکهفته میزبان ویژه برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس هستند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی شهرداری منطقه 3، مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در این خصوص گفت : برگزاری یادواره شهدا در سطح مساجد  ،بازدید و تجلیل از خانواده ی شهدا و ایثارگران ،اعزام دانش آموزان به باغ موزه دفاه مقدس ،برپایی شب خاطره در سرای محلات از جمله برنامه هایی است که به منظور ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت در سطح محلات برگزار می شود.

پیرهادی اعزام شهروندان به بهشت زهرا جهت غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا را از برنامه هایی عنوان کرد که همزمان بااین هفته اجرا می شود و افزود: این برنامه با عنوان میهمانی لاله ها و از سرای محلات در قالب اردوهایی از هر محله برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه در اجرای ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس  سرای محلات و مساجد نواب صفوی،امام حسن مجتبی (ع) ،امام حسین (ع) در محله زرگنده،امام حسن عسکری (ع) و المتقین در و مقبره شهدا  مشارکت دارند افزود: نمایشگاه یاد یارمهربان و شب خاطره ، و در رثای امام و برگزاری مراسم سخنرانی وعزاداری ویژه شهادت امام محمد تقی (ع)از جمله برنامه هایی است در مساجد پیش بینی شده است .

وی اجرای موسیقی حماسی اقوام ایرانی و موزیک و موسیقی نظامی و حماسی به مدت 7 شب در بوستان ملت درطول هفته دفاع مقدس را برنامه های این هفته ذکر کرد و افزود: از سوی دیگرمراسم پیوند آسمانی و مراسم سخنرانی،مولودی خوانی با حضور  زوجهای با نام علی (ع) وزهرا (س) ومراسم تقدیر از نوعروسان که تاریخ ازدواج آنان در این روز مبارک است در این ایام انجام می شود.

 پیرهادی بازدید  مدیران ستادی ومدیران اجتماعی از بیمارستان ثارالله ، برگزاری مسابقه پیامکی زیباترین موضوع دفاع مقدس درمحلات   با عنوان " گلبانگ ایثار"سطح منطقه   درطول هفته دفاع مقدس ،تبلیغات محیطی در سطح منطقه را بخش دیگری از این برنامه ها عنوان کرد.

*برپایی غرفه شهدای شاخص در بوستان ملت

واحد بسیج شهرداری منطقه 3 تهران نیز همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از آثار ، تصاویرو جملات اثر گذار از  شهدای شاخص جنگ تحمیلی برپا کرده است .

محمد کیخا فرمانده پایگاه بسیج این منطقه در این خصوص گفت : در این غرفه همچنین کلیپ های صوتی و تصویری کوتاه با موضوع دفاع مقدس ، جنگ نرم ، قرآن و همچنین نمایشگاه عکس با موضوع عفاف و حجاب برپا شده است .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار