مراسم اختتامیه جشنواره بازی‌سازان مستقل کشور فردا با حضور نماینده بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شورای عالی فضای مجازی برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، حمزه آزاد، گفت: آیین پایانی این جشنواره روز جمعه چهارم مهر ساعت 16 تا 18 در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با حضور بازی‌سازان و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره بازی‌سازان مستقل، افزود: پیش از برگزاری آیین پایانی جشنواره در ساعت 14 بهترین بازی‌های ایرانی در سال 93 توسط تیم‌های سازنده تشریح خواهد شد که از این جمله می‌توان به بازی آنلاین موشوندان(شهر موش‌ها)، ارتش‌های فرازمینی، شبگرد، پروانه، کینوک، ترکمنچای، جنون سیاه و بیداری اشاره کرد.

وی ادامه داد: در مراسم پایانی جشنواره نهادهای متولی گیم در کشور و بازی‌سازان مطرح ایران حضور خواهند داشت. همچنین نماینده شورای عالی فضای مجازی و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از سخنرانان این برنامه خواهند بود.

آزاد گفت: در این برنامه شاهد اجرای اختصاصی موسیقی بازی‌های رایانه‌ای و تئاتر گیم خواهیم بود؛ برای نخستین بار ساماندهی بازی‌سازان و حمایت از آنها برای ارائه محصولات به بازارهای ملی و جهانی در دستور کار جشنواره بازی‌سازان مستقل ایران قرار دارد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بازی ، رایانه ، بنیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار